Informații retur
POLITICA DE RETUR saltelepaturi.ro
1. Informații Generale
Satisfacția clienților noștri este prioritatea noastră.
Înțelegem că uneori produsele comandate pot să nu corespundă așteptărilor dumneavoastră, motiv pentru care am creat o politică de retur simplă și transparentă.
2. Perioada de retur
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un BUN sau sa renunțe la un SERVICIU, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri cu exceptia celor de expediere.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în
termen de 14 zile din ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a bunului, conform receptie AWB curier.
Totusi, produsele de igiena precum saltele, toppe, pilote, perne sau protectii saltea sunt exceptate de la
obligatiile OUG nr 34/2014.
Cu toatea acestea, saltelepaturi.ro, a decis sa acorde drept de retur de 30 zile chiar daca sunt produse de igiena, sub rezerva respectării condițiilor specificate în secțiunile următoare.
3. Condiții pentru Returnarea Produselor
Pentru a fi eligibile pentru retur, produsele trebuie să îndeplinească anumite condiții generale:
- Să fie în ambalajul original sau într-un ambalaj adecvat care să asigure integritatea produsului
- Să nu prezinte semne de utilizare, pete, mirosuri sau deteriorări
- Să fie returnate cu toate accesoriile, manualele și documentele primite la livrare
- Să fie însoțite de factura originală sau o copie a acesteia
La aceste conditii generale se adauga condițiile specifice fiecarei categorii de produse, mentionate in sectiunile urmatoare
3.1 Condiții Specifice pentru SALTELE SI TOPPERE
O saltea poate fi returnata in termen de 30 zile lucratoare de la data achizitiei daca:
- Salteaua NU a fost dezambalata din husa de plastic ce o acopera. Produsul pot fi incercat, probat fara a fi
dezambalat.
- Salteaua NU prezinta deteriorari produse de manipularea incorecta.
- Produsul este insotit de toate actele primite (factura, chitanta, certificat de garantie, etc).
- In cazul in care produsul a fost dezambalat si utilizat, pentru a putea fi returnat se achita o taxa suplimentara (85-650 Lei in functie de tipul si dimensiunea produsului), deoarece necesita retrimiterea in fabrica pentru schimbarea fetei de acoperire si reambalare.
- Saltele pe dimensiuni atipice sau cele produse dupa specificatiile clientului, ce fac obiectul unei comenzi speciale NU pot fi returnate.
Informații Importante despre Utilizarea Saltelelor
- Pe parcursul primelor saptamani intoarceti si bateti usor salteaua pentru a favoriza asezarea uniforma a umpluturii. O lasare usoara a saltelei, nu mai mult de 2 cm, este normala si se datoreaza asezarii umpluturii;
- Aerisiti frecvent salteaua: este recomandabil sa se efectueze operatiunea in zilele uscate si insorite. Pentru o buna aerisire este recomandabil ca dimineata sa se scoata lenjeria si eventual husa de protectie pentru ca salteaua sa ramana libera;
- In momentul deschiderii saltelei si in urmatoarele zile, produsul poate degaja in ambient mirosuri specifice procesului de productie, acestea nefiind toxice si dispar treptat in prima perioada a utilizarii saltelei;
- Daca mediul este umed, intoarceti salteaua de doua ori pe luna si aerisiti repetat salteaua fara a o expune la soare. Saltelele cu spuma cu memorie, se folosesc pe o singura parte, cu stratul de spuma viscoelastica in sus pentru a beneficia la maxim de calitatile acesteia.
- Recomandam ca aceasta sa fie rotita 360 grade (picioare-cap si fata-verso) daca este fara memorie si 180 grade cele cu memorie, la fiecare 3-6 luni.
- Husele detașabile ale saltelelor pot fi curatate fie prin curatare profesională uscată, fie prin spălare în mașină de spălat la maximum 30°C. Husele nu se usuca in uscatorul de rufe și nu trebuie calcate. De asemenea, este interzisă folosire oricarui tip de înălbitoritor, pentru curatarea husei . Pentru a evita deteriorarea materialului husei, verificați întotdeauna eticheta husei și respectați instrucțiunile.
- Pentru revenirea totala a saltelei, dupa devidare, trebuie sa treaca 24 de ore, pana la 36 ore uneori.
- Devidarea saltelei se va face in maxim 5 zile de la primirea coletului.
- Tolerantele cu privire la dimensiuni sunt urmatoarele: inaltime +/- 6%, latime +/- 3%, lungime +/- 1,5%.
- Culoarea spumei poliuretanice nu impacteaza caracteristicile tehnice ale produsului si nu constitue obligatie de vanzare.
3.2 Condiții Specifice pentru LENJERII, PILOTE, CUVERTURI, PERNE
Aceste produse pot fi returnate in termen de 30 zile lucratoare de la data achizitiei daca:
- Lenjeriile de pat nu pot fi schimbate sau returnate daca au fost utilizate, aceste produse fiind considerate „produse de igiena personala”.
- In cazul in care transportul a fost gratuit,la returul banilor se vor scadea 25 lei din banii returnati.
3.3 Condiții Specifice pentru PATURI
Un pat poate fi returnat in termen de 30 zile lucratoare de la data achizitiei daca:
- este insotit de toate accesoriile aferente, documentele originale, in ambalajul lor original, daca este posibil
- NU prezinta deteriorari produse de manipularea incorecta
- daca produsul returnat este deteriorat, are pete, prezinta urme de montaj, uzura sau folosire zgarieturi, este murdar sau are feronerie lipsa si nu poate fi revandut ca si produs nou, se va percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat.
4. Procedura de Retur
4.1 Inițierea Returului
Pentru a iniția procesul de retur, te rugăm să ne trimiți un e-mail la adresa:
- Numele complet
- Numarul de telefon
- Numarul comenzii
- Numele produsului/produselor returnate
- Motivul returului
4.2 Ambalarea si Expedierea Returului
Dreptul dumneavoastră de a returna un produs se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care le-aţi primit.Vă rugăm să returnaţi orice produs folosind sau incluzând ambalajul său original.
Clientul solicita o firma de curierat si costul de transport va fi suportat de catre client.
Responsabilitatea integritatii coletului pe toata durata transportului revine exclusiv in seama clientului expeditor fiindca coletul trebuie ambalat temeinic, exact asa cum la livrare, responsabilitatea integritatii coletului revine expeditorului. Adresa spre care se va returna coletul este:
4.3 Rambursarea Banilor
Banii vor fi returnati in maxim 14 zile, de la data la care am intrat în posesia coletului retur si produsul returnat respecta conditiile specificate in politica de retur. In cazul în care produsele returnate sunt incomplete, putem amâna soluționarea sesizării pâna la data la care primim înapoi şi accesoriile lor.
Ne veti furniza un cont bancar pentru a efectua rambursarea sau putem agrea, de comun acord, inlocuirea sau schimbul produselor.
Pentru toate retururile confirmate, vom rambursa suma aferenta produsului/lor returnat/e (fără costurile determinate de faptul că ați trimis coletul).
Returnarea banilor se face doar pentru produsele achizitionate, servicile de transport/manipulare/montaj - nu se returneaza
5. Limitările Garantiei
Garantia se acorda pentru produsele comercializate de NEKY GRUP S.R.L. ale caror instructiuni de utilizare au fost respectate intocmai. Nu se asigura garantie pentru produsele deteriorate din cauza nerespectarii instructiunilor de utilizare, intretinere si manipulare cat si a interventiei neautorizate asupra acestora.
Garantia produselor nu este vailda in urmatoarele situatii
- Mucegaiul si Petele – scot automat produsul din garantie
- Defectele accidentale, eventuale descoaseri, rupturi, zgarieturi, sfasierea tesaturii sau a manerelor sau orice alta deteriorare datorata unor factori externi, mecanici sau chimici.
- Daca s-a depasit greutatea maxim admisa pentru o persoana sau cumulat pentru mai multe.
- Pentru motive ce tin de schimbarea de fermitate; daca fermitatea saltelei este perceputa diferit fata de momentul achizitiei. Gradul de fermitate este subiectiv si este perceput diferit in functie de o serie de factori.
- Salteaua este depozitata sau asamblata incorect, folosita inadecvat sau in alte scopuri , curatata prin metode improprii sau cu substante neadecvate;
- Daca produsul a intrat in contact cu lichide, odata absorbite de material se evapora foarte greu, fapt care duce la producerea de mirosuri neplacute sau mucegai;
- Daca nu a fost folosit un suport tip somiera, cu lamele elastice si distantate.
- Daca produsul a fost pliat sau supus presarii; acest tratament duce la distrugerea materialului;
- Daca produsul este foarte murdar si neingrijit: spuma sau husa rupte, murdare ori patate sau mirosuri de orice fel.
- Daca produsul a fost supus unor modificari sau reparatii fara autorizare, precum si in cazul in care nu s-au respectat normele de utilizare si intretinere a produsului, salteaua fiind folosita ca si canapea sau ca si orice obiect de sezut. Salteaua se foloseste exclusiv pentru dormit!
- Daca produsul prezinta deteriorari cauzate de o intretinere neadecvata, neglijenta sau alti factori;
- Pierderea certificatului duce la anularea garantiei produsului.
6. Contact
Pentru orice întrebări legate de politica noastră de retur, vă rugăm să ne contactați:- E-mail: contact@saltelepaturi.ro
- Telefon: +40 730 081 125
- Program: Luni-Vineri 8:00-17:00, Sâmbătă-Duminică: Închis